Posts tonen met het label t-shirts. Alle posts tonen
Posts tonen met het label t-shirts. Alle posts tonen

zaterdag 14 december 2013

t-shirt kado

Claudi en Linda maakte tijdens onze workshop deze shirts om kado te doen.
Bij het rode shirt vind ik het zo leuk dat het strikje een uitgespaard stukje t-shirt is. Mooi gezegd: de restruimte is volledig benut.
Ik verwacht dat de ontvangers er blij mee waren.





woensdag 7 november 2012

appel en peer

Voor mijn mannen maakte ik van een eenvoudig streepjes shirt
iets anders:  leuk, lekker en gezond.
De houten appel en peer kwam ik tegen bij het kruidvat en vormden de eerste aanzet tot deze gezonde shirts. 
Vooral de lichtvlekjes werkten mooi.