Van oranje overschot ben ik vissen gaan knippen. Ik heb me laten leiden door de vormen die de stukjes hadden. Oogje erin slaan met een holpijp en daar zwemt een school met bijzondere goudvissen. Voor sjablonen van zo'n soort vissen zie onze webshop.
Posts tonen met het label restjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label restjes. Alle posts tonen
vrijdag 2 november 2012
woensdag 24 oktober 2012
Klein op klein
In de bak met restjes vond ik een klein restje, ik zag er meteen een vogeltje in.
Alleen een gaatje erin knippen met een revolvertang en pootjes eronder en het was klaar.
dinsdag 6 december 2011
flock a la Mondriaan
Ook met restjes flock/strijkvelours kun je iets moois maken.
Met Mondriaan in het achterhoofd heb ik een kleurenregen gemaakt.
De blokjes zijn hand geknipt en bewust niet helemaal recht en vierkant gemaakt
waardoor het geheel niet losjes op het vlak ligt.
Er kan niets fout of scheef zitten.
De stukjes flock liggen in laagjes over elkaar. Ik denk dat ik in 8 stappen tot dit geheel ben gekomen, bij iedere stap weer kijken of de kleurverdeling een beetje klopt.
Mijn favoriete shirt tot nu toe.
Abonneren op:
Posts (Atom)




