Posts tonen met het label kado. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kado. Alle posts tonen

vrijdag 18 juli 2014

kraamkado



Wat is er leuker dan een handgemaakt 
gepersonaliseerd kado krijgen voor je pasgeboren dochter?


Hier is gekozen om een deel van het ontwerp 
van het kaartje te gebruiken voor op het t-shirtje.
Het is leuk dat de waslijn nu ook de naam draagt.

door Nicole



dinsdag 20 mei 2014

oom is jarig



De 'gevaarlijke' oom van de kinders is jarig.
Beter bekend van zijn straattheatervoorstelling Sulky M1



Als kado voor de verjaardag van de bijzonder oom
ging er een prachtige tekening van de Sulky 
en zijn nieuwe mobiel: Cees Canard op de bus.
Samen met een t-shirt voor zijn Europese tour.





dit blog verscheen eerder op www.ogenhanden.blogspot.nl

dinsdag 29 april 2014

kado voor speciale oom


De 'gevaarlijke' oom van de kinders is jarig.
Beter bekend van zijn straattheatervoorstelling Sulky M1


De jongens maakte een ontwerptekening maar ik koos toch voor een realistische weergave van de Sulky auto.


Als kado voor zijn verjaardag maakte ik een speciaal
 t-shirt (voor zijn Europese tour).




zondag 23 februari 2014

bmx fietsen

Het vriendje van mijn oudste zoon was jarig.
Alle vorige zelfmaak kado's heeft hij al gehad. 
Er moest iets nieuws verzonnen worden.

Hij is een echt stuntertje en BMX fietsen kan hij als de beste.
Een foto van het internet met letters van mijzelf, 
samen werd het een stoer kado.


vrijdag 14 juni 2013

zondag vaderdag

Zondag is het vaderdag. 
Met Redesign your shirt zijn we dan in het textielmuseum 
om een workshop te geven. Heb je ook zin in een echt vaderdag t-shrit kom dan naar de Goirkestraat in Tilburg. Om 14.00 uur starten we (breng wel een shirt mee). Je kan ook komen kijken hoe het werkt.

mal van papier

oud rose met paars moet kunnen

nu wordt het al meer een echte stropdas

deels met en deels zonder beschermlaag

klaar voor zondag

variant 2 maar dan een beetje expres scheef


woensdag 10 oktober 2012

kraamkado

Er is een nieuwe ster geboren
Een collega kreeg een baby, een jongetje. Bij de Hema kocht ik al eens deze slabber.
Ik personaliseerde deze tot een klein geinig kadootje.

De ster plukte ik van het net en 
de naam schreef ik met dikke stift en knipte het als 1 stuk uit.